26 Ekim 2012 Cuma

CANLI YAYINDA GÖZYAŞLARI


CANLI YAYINDA GÖZYAŞLARI

Canlı yayınlar sırasında ekranlarda hiç beklenmeyen, önceden hesaplanmayan olaylar yaşanabilir. Bazen bir gaf bazen de küçük bir yayın kazası olur bu. Ama bazen öyle anlar yaşanır ki, bazen konuklar bazen de sunucular canlı yayında olduklarını bilseler de yaşadıklarını duygu yoğunluğunu saklamayı başaramazlar, milyonların önünde gözyaşlarını serbest bırakırlar. İşte TV ekranlarında duygularına hakim olamayıp gözyaşlarına boğulan ünlüler.




YILMAZ MORGÜL

Ünlü şarkıcı Yılmaz Morgül önceki gün konuk olduğu bir televizyon programında canlı yayında gözyaşlarına hakim olamadı.

Morgül, programda bir şarkı seslendirdikten sonra yaşadığı anısını şu sözlerle anlattı;



"Bir gün Mardin'de sınır karakolundayken toprak mevzilerden birisine kamuflaj kıyafetleri giyerek girmiştim.
Orada bir asker arkadaşım 'Bir gün televizyona çıkarsan bana 'Hani o bırakıp giderken seni' şarkısını okur musun' demişti. Çok etkileniyorum ben bu durumlardan. Allah bütün hepsine sabırlar ihsan etsin. Düşünün, o kadar özenerek yetiştirip 20 yaşına getirdiğiniz evladınızın bir gün cenazesi geliyor kapınıza. İnanın sırf bu yüzden baba bile olmak istemiyorum."

MÜJDE AR

Canlı yayında milyonlarca kişinin gözleri önünde ağlayanlardan biri de Müjde Ar.

Ar'ı gözyaşlarına boğan olay şöyle gelişti. TRT 1'de yayınlanan Altın Adımlar yarışmasının konuk jüri üyesi olan Kubat, Müjde Ar'ın annesi rahmetli Aysel Gürel'in sözlerini yazdığı bir türkü okudu. Türküyü dinlerken bir hayli duygulanan Müjde Ar, gözyaşlarını tutamadı ve herkesi hüzünlendiren şu konuşmayı yaptı: '1954 senesi 21 Haziran günü... Annem İstanbul Belediyesi Şehir Tiyatroları'nda Molier'in 'Cimri' oyununu oynuyor. Bana 8 aylık hamile sahnede sancısı tutuyor ve itfaiye arabasıyla doğuma gidiyor. Canım anneciğim ruhun şah olsun, bizlerin göbeği sahnede kesildi. Onsuz ilk doğum gününü de ben sahnede kutluyorum.'


ÇİĞDEM SAVAŞ

Eski Başbakan Tansu Çiller`e benzemek için bıçak altına yatan manken Çiğdem Savaş, Kanaltürk`te Doğa Rutkay`ın `Herşeyi Söylemek Mümkün` programında gözyaşlarına hakim olamadı.

Kanal 1`de yayınlanan bir magazin programında, 3 yıl önceki bir ilişkisinin gündeme getirilmesi ve estetik operasyonuyla yeniden gündeme gelmeye çalıştığı, reklam yaptığı iddiaları üzerine konuyla ilgili dava açtığını anlatan Çiğdem Savaş, Kanal 1 Magazin Müdürü Reşat Balcıoğlu ile tartıştı. Canlı yayına telefonla bağlanan Balcıoğlu`nun kendisi için `Reklam yapmak için haber olmak için kapımı aşındırdı` iddiaları nedeniyle böyle bir dava açtığını anlatan Çiğdem Savaş ile Balcıoğlu arasında yayında anlaşmazlık yaşandı.

Bu olay üzerine canlı yayında zor anlar yaşayan Çiğdem Savaş, yüzünü çevirerek ağladığını göstermek istemedi ancak gözyaşlarına da hakim olamadı. Savaş, `Ağlamak istemiyorum, sonra ağladı diyorlar` diyerek hıçkırıklara boğuldu.

NESLİHAN OYAL

Bir dönem ünlü şovmen Beyaz'ya aşk yaşadığı iddia edilen Neslihan Oyal, konuk olduğu 'Orada Neler Oluyor' programında gözyaşları içinde özür diledi.

Oyal "Beyaz ile aşk yaşadığımı söylemem büyük hataydı. Oysa ki onu tanımıyorum bile. Büyük bir yalan ve yanlış içindeyim. Aptalım ben. O kadar utanıyorum ki yaptığımdan, 'yer yarılsın içine gireyim' istiyorum. Bu yalan için Beyaz'dan ve gazetecilerden özür diliyorum. Ama inanın şöhret uğruna yapmadım. Birilerinin tuzağına düştüm. Ailem bile bana sırtını döndü. Adresimi ve telefon numaramı değiştirip yok olmak istiyorum" derken gözyaşlarına hakim olamadı.


ESRA BALAMİR

Güzel yıldız Esra Balamir, katıldığı ‘Orada Neler Oluyor’ programında gitmediği doktor kalmadığını söyleyerek "Yarın bana ne olacak bilemiyorum bu belirsizlik beni yıktı’’ dedi.


ESRA EROL

Esra Erol’la İzdivaç programının sunucusu Erol evlendirdiği bir çiftin çocuk sahibi olacağını canlı yayında öğrenince gözyaşlarına boğuldu... Stüdyoya gelen çift mutlu haberi Esra Erol'a açıklayınca, sempatik sunucu "Programın ilk bebeği geliyor" dedi ve stüdyoda duygulu anlar yaşandı.


ÇAĞLA ŞIKEL- SERPİL ÖRÜMCER

Çağla Şıkel de Alişan'la birlikte sunduğu Herşey Dahil programında gözyaşlarına hakim olamadı. Programına konuk olan bir zamanların "bayan bacak" lakaplı sanatçısı Serpil Örümcer bu sabah konuk olduğu "Herşey Dahil" programında gözyaşlarına mani olamadı..


ALİŞAN

Kızı Fulya ve kendisinin yaşadığı zorlukları anlatırken bir anda gözyaşlarına boğulan Serpil Örümcer, Alişan'ı da ağlattı.


PETEK DİNÇÖZ

Eski eşi Can Tanrıyar'ın sunduğu Can'lı Hayat programında Dinçöz gözyaşlarını tutamadı. Bunun nedeni ise Tanrıyar'ın sorduğu sorulardı.


ESRA CEYHAN

Ceyhan, televizyon ekranlarının en çok ağlayan ünlüsü unvanını çoktan kazandı.Bazen bir bebek, bazen bir acı anı Ceyhan'ın gözyaşlarının sel olmasına yetiyor.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder