4 Haziran 2013 Salı

Gezi parkından kaçan ünlüler


Hürriyet Magazin Kelebek yazarı Cengiz Semercioğlu, halkın 'Gezi direnişi'nde ortadan kaybolan ünlüleri yazdı.


Kadir Topbaş: Bir kez ekranda gördüm. Şehir yanarken şehri yöneten ne yapar? Düşünsenize New York altüst olurken Michael Bloomberg'in ortalıkta olmadığını...

Hülya Avşar: Her konuda fikir beyan eden, tartışmalar yapan Hülya Avşar nedense Gezi Parkı'yla hiç ilgilenmedi. "Bu kadar da değil artık" diye bir tweet'ini gördüm ben...

Hüseyin Avni Mutlu: Sabah akşam şehirde ortalık toz duman, Vali'miz ortada yok... Kendisini Topbaş gibi bir kez ekranda gördüm.

Acun Ilıcalı: En çok tepki çeken isimlerden. "Panama'dayım, görüş bildirmek zorunda mıyım" diyerek savundu kendini. "Reyting olarak geri döner sana bu" tepkisiyle karşılaştı.

Ümit Kocasakal: İstanbul Baro Başkanı keşke Frankfurt'tan erken dönseydi de olup bitene Baro'nun gözlemci olarak bakmasını sağlasaydı. Kendisi cumartesi gecesi Gezi'deydi...

Gülben Ergen: Klip çekimi için Amerika'da olması bir nebze kurtardı onu... Konuyla ilgili oradan bir-iki tweet attı.

Medya: Dün yazdım, "Bundan sonra haber kanalıyız diye geçinenlere bu payeyi vermeyeceğiz" diye... Hâl böyle olunca Reuters'in Başbakan'a soru soran muhabirini alkışlıyoruz.

Orhan Gencebay: Akil insan değil miydi? Bu konuda söyleyecek tek bir sözü olmayandan akil insan nasıl olur anlamadım ben...

Bülent Ersoy: Saçlarıyla uğraşıyordu herhalde, sesi çıkmadı. Oysa geçmişte "Oğlum olsa askere göndermem" çıkışlarını yapacak kadar cesurdu..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder